Szeryf i jazda na suwak po polsku #504 Wasze Filmy

Opublikowany 11 wrz 2020
Szeryf i jazda na suwak po polsku

Komentarze

  • No niestety Polacy nie potrafią korzystać z pasów ruchu znak za 800m zwerzenie, to stoję w korku szeryfik jeszcze się znalazł i gamoń, któremu obca jest jazda na suwak bo stal jak baran do strzyżenia w korku. Gdzie tu płynna jazda

  • Trafił swój na swego

  • Sam baranie tamujesz lewy pas, lecz się

  • debile na prawym wszyscy a lewy wolny... :)

  • Mam wrażenie, że autor specjalnie jedzie wolno i czeka żeby ktoś wyjechał i zaczął bawić się w szeryfa 🤔

  • Chyba jakaś wieś się wybrała na wycieczkę 😂

  • Czy to nie łudy z grochowa?

  • Banda idiotow na prawym pasie. Ale jak jest pusto to kurwa jada lewym

  • 1:39 "co.. co się śmiejesz" jaka przytomna XD

  • A niech sobie wszyscy stoją na tym prawym, więcej miejsca dla mnie a jak już to się trawą wyminie te przeszczepy bez mózgu, nie rozumiem tego czemu jeden do jednego na prawym stoją w korku XD?

  • Bastian z blok ekipa za kółkiem 😂😂😂

  • in Hungary we use the zipper method, and dont make 1 km lenght carline.. :)

  • Misza co Ty kułfa tam robisz??

  • Żenująca dyskusja...

  • LŚmieszny ten gościu

  • Te głupie rozmowy na filmie budzą większą złość i irytację, niż zachowanie szeryfa.

  • To polskie durne społeczeństwo się nigdy nie nauczy...

  • Polscy kierowcy ale jestescie debilami!!!! Pchacie sie za kierownice, zdobywacie w jakis sposob PJ ale niestaracie sie o Zaswiadczenie Debila.Szkoda,szkoda ze niema takich naklejek na szyby aut Uwaga Debil.

  • Nie mam prawa jazdy ale dlaczego ludzie nie jadą dwoma pasami tylko qrwa jednym?

  • No no no... Błać szełyfa tławnikiem...

  • Nie wiem co powiedzieć... Strach jeździć po naszych drogach jak tacy ludzie posiadają uprawnienia do kierowania pojazdami i wykorzystują je w tak karygodny sposób dodatkowo mając więcej ubawu ze swojej głupoty i kretynizmu niż na stand up'ie. Dokładnie w Polsce kierowcy nie unią nie umieli i nigdy nie będą umieć jeździć na suwak, dla ludzi stojących w kilometrowym korku na jednym pasie ktoś jadący do końca prawidłowo pustym pasem zawsze będzie tym chamem i cwaniakiem

  • A później ludzie narzekają na korki....

  • Szeryf zawsze sie znajdzie, ale czemu oni wszyscy stoją na tym prawym pasem ?????? Co by zrobilo 2-3 szeryfów jakby wszyscy rozjechali sie na dwa pasy???

  • Wyslij to na policje, oni chetnie ci pogratuluja :)

  • 1:38 zaśmiał się Rudy po francusku...i już dzwonimy do płokułatuły za przekroczenie ciągłej, jazdę po zieleni...i zawracanie dupy pasażerom.

  • Wyzwisk i zbędnych komentarzy nie ma tu końca, każdy stoi gdzie chce, byle tak by nie blokować innym swobodnego przemieszczania. Drogi są publiczne, dzielcie się nimi by każdy znalazł na nich miejsce, gorszy i lepszy kierowca. Piętnujcie głupotę, nie wybory.

  • Yes everybody, there are 2 lanes, but lets use only 1 of them and try to make the world record longest queue and as a bonus block as many highway entries possible and perhaps some highway merging.

  • ooo łudy nagrywa... pewnie zaraz podpierdolił na STOP CHAM

  • Spokojnie to jest wyjazd rodzinny!

  • Nagrywający nie lepszy, następnym razem wysiądź z pojazdu i pchaj, wolno bo wolno ale będziesz wyprzedzał...

  • Nagrywający śmieszny chłop ale rację ma

  • Czy ktoś z was zamiast ciagle obrażać ludzi poda wkoncu jakiś przepis prawny mówiący o tym ze ta jazda na suwak zmusza osoby w tym przypadku na prawym pasie do wpuszczania tych z lewej ? Czy każdy z was taki mądry bo słyszał od szwagra ?

  • A narzeka się na kierowców ciężarówek!

  • co za patologia...

  • Moze przydaloby sie ustawic znak przed dwupasmowka? KIEROWCO LEWYM TEZ MOZESZ, A TY Z PRAWEGO PAMIETAJ O SUWAKU!

  • "Żadnym trawnikiem, jeśli już to prawą stroną" - wybitne rady pasażerów... Mimo że prawie w każdym odcinku Stop Cham jest jakiś szeryf, czyli niestety wciąż na polskich drogach jest to zjawisko dość częste, ja jeszcze nigdy (będąc za kierownicą) nie spotkałem się z takim" kierowcą" na drodze. Jedyny raz to kiedyś na fotelu pasażera.

  • Cebula w volvo na końcu tez się znalazła długo nie było szukać polscy kierowcy arystokraci szos

  • Szełyf XD

  • Jeden głupszy od drugiego

  • Zawsze nawet jak pojęcie jazdy na suwak było mało znane jechałem do końca, są dwa pasy korzystamy z obydwu nad czym tu filozofować a takie zatrzymawanie się bez przyczyny tylko z własnego widzimisię jest karane mandatami, ciekawi mnie pomysł na takie szeryfowanie takich ludzi o czym oni myślą? mają świadomość że to to samo jakby od tak bez przyczyny się zatrzymał na środku jezdni? No to muszą być to świry jakieś albo doskwiera im ilozar inteligencji na poziomie szympansa.

  • Zawsze się dziwię ze tacy ludzie serio nie jada ta trawa serio :D

  • Kiedy Polacy nauczą się jeździń przed zwężeniem dwoma pasami ? Szeryfowie drogi z pierwszeństwem w końcu przestaną cwaniaczyć.

  • Wszyscy Ci z prawego pasa mają też prawa wyborcze. To przerażające.

  • Nagrywający ma 8lat?

  • chlop z volvo mial pierszenstwo pacanie

  • Dzwnie do plokulatuly

  • Cwaniaczek nagrywajacy film który jedzie do samego końca pasa A później się wciska na siłę. Król szos i idiotow takich się właśnie powinno blokować bo nie wiedzą co to jazda z kulturą. Co najwyżej po polu traktorem jezdzic

  • Dwóch znajomych z klubu Subaru spotkało się na autostradzie, chcieli chwilę pogawędzić przez okienko i afera cała... Kierujący wcale nie lepszy.

  • A on przypadkiem nie rozmawia z drugim kierowcą Forestera ?

  • I po co rejestrację zakrywać?

  • Ale dlaczego ponad kilkaset aut stoi jeden za drugim jak połowa z nich może zjechać na lewy pas i jechać na suwak? Wszyscy utracili zdolność logicznego myślenia?

  • -Dzień dobły, zasłałem łóżko -To bardzo dobrze! -Ojjj nie bałdzo, nie bałdzo

  • Czy ten gościu za kierownicą jest jakiś niepełnosprytny? Bo serio jego sposób wypowiedzi i sama wypowiedź wołają o pomoc. Jazda zresztą nie lepsza, wlecze się lewym pasem i jest jakiś niepewny tego co robi i jak ma jechać, konsultuje to z pasażerami, którzy pewnie prawka nie mają. Nie wiem czy ten gość dopiero zdał prawko czy to po prostu niedzielny kierowca, a może pierwszy raz na autostradę wjechał w całym swoim życiu, bo trochę tak to wygląda.

  • W Polsce nie potrafią pasów zmieniać ,lepiej się jednego trzymać, i dlatego tak jest zakorkowane , jak juz zmienia pas to jedzie jeden za drugim żeby wyprzedzać po dwa lub trzy auta naraz bo nie ma odstępów .

  • Trza bylo huja zatrzymać i lepe w ryj... Sie nauczy ;)

  • Szeryf pokazał Szeryfowi!

  • Masakra co się wyprawia na tych drogach jeden stanie na lewym pasie i stoi, inny wyprzedza trawnikiem japierdziele cyrk na kółkach. Ta jazda na suwak to tylko w Polsce moze tak sie odbywać. Nie rozumiem tylko tego że co komu szkodzi wpuścić jeden samochód przed siebie czy to takie trudne? Wiem ze jazda na suwak jest teraz obowiązkowa i mamy obowiązek wpuścić samochód przed siebie ale ja zawsze dziękuję jak ktoś mnie wpuści na zwężeniu. Nie wiem może to ja jestem jakiś inny ale chyba kultura na drodze tego wymaga.

  • Po co jechać na dwa pasy, skoro można zablokować skrzyżowania aż w mieście kilka km dalej.

  • Nagrywajacy tez nie lepszy, zamiast dojechac szybciej do samochodu przed nim, bo on tez w tym momencie spowalnia ruch, to on przeciez wyprzedza, to nikt sie nie dopiełdoli, ze szeryfuje

  • Maciek z klanu zrobił prawko i teraz z rodzinom jedzi

  • Co za kretyn...

  • W Polsce to się długo jeszcze nie nauczą jeździć na suwak

  • 0:56 "objechać go tjawnikiem?"

  • Składnia kamerzysty z tym r to mnie aż bolały uszy xD

  • Ile lat ma ten facet? Przecież to jakiś dramat.

  • Cham , objechał szeryfa po trawniku :-) Bhawo Ty!

  • Jak słucham nagrywającego to nie wiem czy ma 8 lat czy patrząc po przekleństwach jest już dorosły XD?

  • Do plokulatuly podaj ten cały suwakowy bajzel, tylko błagam nie śmiej się więcej i nie przeklinaj. Dobla?

  • szełyfa

  • OMG.....

  • kierowca jest upośledzony czy co?? czemu tacy dostają uprawnienia do jazdy samochodem

  • Chlop z autyzmem za kiermaną i kamerą 🤣🤣🤣🤣

  • Ale najśmieszniejsze w tym jest to, że musiał się pytać żony czy może po trawniku, taki trochę pantofel.

  • state mental institution, went fishing

  • Szeryf to pikuś w porównaniu z cała resztą imbecyli ustawiających sie jeden za drugim na jednym tylko pasie.

  • Oglądałem bez słuchawek i później przeczytałem komentarze. Teraz wiem że warto było oglądać dwie i pół minuty w ciszy.

  • trochę psychole wszyscy w tym samochodzie nagrywającego

  • Gość hotelowy schodzi do recepcji i mówi: - Zasłałem łóżko. - W porządku - odpowiada recepcjonistka. - Nie bałdzo.

  • Kto im dał prawo jazdy??!!!Banda baranów czy wy macie pojęcie co to znaczy jazda na zamek??????????Zapraszam na doszkolenie na zachód glaby bez szkoły!!!!!!!!!!!😡

  • A to Kossakowski z zespołem jedzie? 🤔

  • Zimny łokieć w akcji

  • Pierwsza akcja. Po ominięciu awaryjne, strop i idę do Pana. A po akcji nagranie na policję . Debil ! Życzę takiemu betoniarki na lewym jadącej 80km/h ! Masz Hamowanie Chamie ! Kultura na Polskich drogach... Utopia. Albo dzieciaki - mistrzowie prostej w rozklekotanych e36 albo wielcy dorobkowicze z volvo w leasingu... I leci szpan, buta, szelmostwo i agresja. Czemu po wejściu do auta Polakowi ,a i czasem Polce wzrasta wskaźnik +10 do agresji? Jestem pępkiem świata i spierdalaj... Przyznam, nie określę się jako dobrym kierowcą ,bo to mogą stwierdzić kieorwcy F1 czy WRC. Ale jeżdżę po PL prywatnie od 15 lat. Sam po sobie wiem ,ze lepiej dać długimi i przeklnąć nawet głośno w aucie i koniec. Powtarzam koniec AKCJI. Nie wyprzedzanie i hamowanie , nie waleni długimi czy zajechanie drogi. Prowadzenie auta to nie lada przyjemności i ekscytacja. Ale idzie za tym odpowiedzialność nie tylko za siebie i osoby przewożone,ale o tych co jadą za przed i obok. Twoje głupie przyhamowanie dla utarcia nosa w Twoim mniemaniu może skończyć się tym ,ze to auto za Tobą pół biedy jak wlepi Ci się w dupę. Gorzej jak odbije na pas pod prąd, lub na pas gdzie już znajduje się auto.... niby nic, a już mamy katastrofę. Mnie Mój instruktor uczył: Uważaj i patrz na siebie ,ale głownie na innych. Ty możesz jechać przepisowo, ale ktoś nie . STOP CHAM moim zdaniem krok milowy w YT PL. Najlepszy tego typu kanał w Polsce mogący konkurować z USA i EU. Do Rosji, Azji i China na szczęście nam brakuje dużo . I obyśmy tego nie doświadczyli :)

  • Barwa głosu nawet mnie bawi :D

  • no chuj złamany, bez dwóch zdań. szkoda że tablic nie pokazali, miałby wizytówkę jak nie przymierzając, wszystkie ofiary bękartów wojny.

  • Ten nagrywający nie jest do końca w pełni "normalny" i chyba zgodzicie się ze mną :)) A ten manewr trawnikiem od razu na policję i mandat ;/

  • Byli sprzedać ziemniaki i ich szełyf spotkał:D JEDNA WIELKA PARODIA JAZDY.

  • Why can't they use both lanes?

  • Dwóch baranów się spotkało. Jeden szeryf udaje większego od drugiego. Ja pierdole, na tych drogach nigdy nie będzie normalnie.

  • Jestem pewien, że gdyby ktoś do niego wysiadł, to spierdalałby tą trawą gdzie pieprz rośnie.

  • Rudy z blok ekipy :D :D :D

  • Nagrywające wsioki z irytującym głosem i tekstami.

  • Ja się zmęczyłam tempem jazdy nagrywającego i słuchaniem jeggo glosu 🥱

  • down the road reaktywacja 😅😅 jebłem arbuza z tego nagrywajacego i jego Kułwaaa😅 DWON nr 1😅😅

  • Zazwyczaj jak ktoś jedzie lewym pasem to w komentarzach narzekanie, czemu nie jedzie prawym. Teraz jak wszyscy okupują prawy to narzekanie czemu nie jadą lewym. Polakom nie dogodzisz.

  • I jesteś u pani za jazdę po trawniku😂😂😂...łobuzie.

  • łee , źle zrobiliście - trzeba było go wyprzedzić, zatrzymać się by dojechał do zderzaka i np grila czy tam co inne dla jaj wyciągnąć

  • Głos jak Gabriel z królowych życia

  • Czemu ci debile nie rozumieją że suwak jest po to by korzystać z 2 pasów, kurwa po to żeby rozładować ten jebany ruch

  • Jechali lewym i sami nie wiedzieli co robić co za romby. 😁

  • Pan nagrywający to mógł jeszcze wolniej jechać tym lewym pasem