Stop Cham #488 - Niebezpieczne i chamskie sytuacje na drogach

Opublikowany 20 sie 2020
Zapraszamy na naszą stronę stop-cham.pl
Facebook Stop.Cham.Team Twitter stop_cham
Instagram stopcham Mail: stop.cham.team@gmail.com Masz ciekawy film wyślij go nam. Duże pliki możesz wysyłać za pomocą www.wetransfer.com

Komentarze

  • Zawsze oglądam na zmniejszonej głośności bo w każdym odcinku są zawodowi trębacze

  • 13:35 o chłopie, ale podziemny utwór sprzed lat

  • 5:10 ja wiem, że tak nie wolno - ale CZASAMI zdarza się, że nie pozwolą jechać chłopakowi, czy dziewczynie w karetce z chorym. sam bym wtedy walił środkiem za ambulansem i w nosie miał co ktoś pomyśli ;)

  • 7:25 - Gość musiał się ustawić z lewej strony, bo inaczej nie wjechałby na miejsce parkingowe. Fakt, zapomniał wrzucić kierunku, ale już można było te 5 sekund poczekać i go wpuścić, skoro jechało jeszcze z naprzeciwka drugie auto. To już jest takie szeryfowanie na siłę - w wielu podobnych sytuacjach przydałoby się po prostu odrobinę wyrozumiałości, zamiast napie..alania w klakson.

  • 1:15 Patrząc na powyginane barierki nie był tam jedyny :D

  • "Człowiek z krową" 9:14 XDD brzmi jak tytuł jakiegoś filmu haha

  • Kierowco z filmu 2:20 czy ty do cholery wiesz co to jest za znak po prawej stronie? Może masz braki w nauce jazdy to Ci przypomnę: znak drogowy D-6: "przejście dla pieszych" stosuje się w celu oznaczenia miejsca przeznaczonego do przechodzenia pieszych w poprzek drogi. Ci rowerzyści nie skorzystali z przywileju pieszego a wymusili pierwszeństwo na Tobie i na pojeździe który Ciebie ominął na przejściu (nie powinien bo stworzyl zagrozenie ale to juz kompletnie inna para kaloszy). Wiec po jaka cholere uczysz i utwierdzasz w przekonaniu debilnych rowerzystow (pedalarzy) ze mogą tak przekraczac drogę? Chcesz go zabić? Bo niechybnie by morderca stal sie gosc z tej toyoty z twojej winy...

    • @Jerry Cornelius 🐷

    • @Jerry Cornelius zakaz wyprzedzania przed/na przejściu. Zakaz omijania pojazdu który zatrzymał się przed przejściem w celu ustąpienia pierwszeństwa. Kierowca Toyoty nie widział kto tam idzie/jedzie..zapierdalał

    • @Jerry Cornelius jest pionowy znak informujący, są znaki poziome. Są ludzie ewidentnie czekający na możliwość dostania się na drugą stronę. Szczególna ostrożność i obowiązek umożliwienia im przedostania się na drugą stronę. Kierowca Toyoty ma te przepisy w nosie

    • @Jexalbus Grog jesli Pan nie widzi przy 50km/h co znaki informuja to pora zdac prawo jazdy i nie wyjeżdżać na drogi oraz nie stwarzac zagrożenia.

    • Tak. Bo jadąc 50 na godzinę widzisz dokładnie czy to znak informujący o przejściu dla.pieszych czy tam.też przejazd jest. Kierowca Toyoty ma każdy znak w nosie.

  • To samo 14:05, WYPIERRDALAĆ!!! Do 90 km/h jest

  • Nie rozumiem tych łosi z 13:48 sami przekraczają prędkość, przyspieszają nagle do 120 i myślą, że jak polecą szybciej to będą mieli pierwszeństwo, przecież on wyprzedza. W łeb się jebnijcie i tam gdzie jest 90km/h jechać kurwa 90!!!

  • OSTATNI FIM , PRZYKRO MI MASZ USTA,PIĆ WSZYSTKIM

  • JEST TU JAKIŚ ADMINISTRATR ? 3/4 FILMÓW TO IDIOCI Z KAMERKAMI KTO TO UDOSTĘPNIA ?

  • Odcinek #488 - 1:58 sekunda. Gratulacje za złamanie ograniczenia prędkości w terenie zabudowanym (ponad 100km/h przed znakiem końca) i późniejszego 60km/h (144km/h). Brawo Ty... i brawo osoba towarzysząca komentująca słowem "debil" manewr wyprzedzającego. Chyba chciałeś pokazać chama wyprzedzającego na ciągłej a zapomniałeś uderzyć się w pierś.

  • 13:00 nie dość, że nagrane to nawet z przyszłości, robi wrażenie.

  • 2:50 pozdrawiam ale tam zawracać nie można XD wiec niech tam Sebix się nie pulta XD

    • Światło było zielone w każdym kierunku , a nie tylko kierunkowa zielona strzałka w lewo. Można zawracać i ma pierwszeństwo przed kolesiem wyjeżdżającym na zielonym warunkowym

    • Nie widać zakazu zawracania, więc czemu niby nie można?

  • 2:50 zawrotka na strzałce do skrętu i jeszcze trąbi xDD

    • @Mateusz 🦄

    • Jest zielone w każdym.kierunku. Wolno zawracać i ma pierwszeństwo przed jadącym na zielonej warunkowej strzałce

    • Przecież jest dozwolone zawracanie na takiej strzałce

  • Niestety ale nagrywajacy maja tyle samo " kultury jazdy " co nagrywani...

  • Ten z 1.30 to spieszył się do Pań grzybiarek bo tam często stoją , tam gdzie w ten las wjeżdżał.

  • potężny ten dzwon w 0:46 - skoda w ułamku sekundy zmieniła wektor ruchu o 180 stopni...

  • 1.50 dlaczego specjalnie przyspieszales? Burak. No debil.

  • Legenda głosi, że jak będziesz trzymał klakson dłużej niż 20 sekund, to podobno wymuszający tobie magicznie rozpuści się we mgle i zniknie.

  • w tym 12:20 po co przepuszczać tą osobe co jedzie pod prąd

  • Tak się zastanawiam. Co kieruje tymi co przypadki swojego chamstwa, bezmyślności sami wstawiają do internetu? A tak wiem. Brak mózgu. Kolejne zestawienie w którym jest kolekcja takich przypadków

  • Człowiek z krową.. Tylko jedno w głowie mam koksu 5 gram..

  • Ostatni masz rację pasażer się nie zna masz ustąpić wszystkim tak mówi znak

  • mnie osobiscie bawi do kompilacji sa wrzucane sytuacje jak ktos podczepia sie pod karetkę i za nią leci. A co Ty bys zrobil w styuacji kiedy twoj mąż, żona, dziecko, rodzic walczy o życie, siedziałbys na dupie?

    • Pojechałbym nie powodując zagrożenia

  • Pewnie zostanę zbesztany przez wielu ale co tam, przedstawię swój punkt widzenia, pojawiły się tutaj nagrania z przejazdu ambulansu oraz auta które się "podczepiło" na szybki przejazd zaraz za nim, z własnego doświadczenia (osoby która była wieziona karetką, oraz osoby która jechała do szpitala za bliską osobą) często to auto jadące zaraz na plecach to na 95% ktoś bliski dla osoby jadącej w karetce, ba, często sami ratownicy gdy kogoś zabierają a rodzina chce być od razu na miejscu w szpitalu nawet nie zapamiętuje gdzie znajduje się szpital tylko słyszy od ratowników aby zwyczajnie trzymała się zderzaka a zdecydowanie nie zgubią się podczas dojazdu do placówki.

    • A w jaki sposób możesz pomóc osobie w karetce jadąc w taki sposób? Spowodujesz tylko zagrożenie, a realnej pomocy nie będzie, więc po co?

  • Jak tu niekiedy zjeby tak zapierdalają na ograniczeniach że to dramat, powinni zbierać cweli co na 60 dopuszczalnej idzie 150 czy 160km/h..

  • 4:02 Kawaleria Powietrzna :D

  • 12:24 Po co go puszczasz zamiast kazać mu cofać i zjechać tam gdzie powinien?? W ten sposób nie dość, że pozwalasz mu łamać przepisy to jeszcze pozwalasz na to by stwarzał zagrożenie dla innych

  • 4:01 tak się skupiłem na tym co koleś mówi, że nawet nie zauważyłem co się na drodze stało XD

  • 3:26 dlatego uważam, że na rowery powinny być rejestrowane tak samo jak inne pojazdy a do ich prowadzenia powinno się nabywać uprawnienia tak samo jak na inne pojazdy. Potem jedzie taki cep, stwarza zagrożenie dla siebie i innych i jeszcze weź go potem łap

  • 2:07 to, że oni łamią przepisy nie oznacza, że musisz w nich wjeżdżać. Po co sobie robić dodatkowe problemy??

  • 1:55 "Nie ścigaj się z nim" mądra kobieta

  • 10:20 Legenda głosi, że koleś do dziś jeszcze trąbi.

  • Nie mogłem pomyśleć, że za kierownicą jest tylu idiotów

  • 2:11 to przejście przy PKP Rembertowie w Warszawie pasy Są namalowane ale znaku brak od al. Komandosów. Czasem jak kierowcy stoją w korku to Wyprzedają na podwójnej ciągłej od strony al. Komandosów.

  • 1:22 Jól hallom magyarok??!! kicsit gyorsan akarta bevenni..

  • 2:07 przede wszystkim to przejście dla pieszych, debil jeden

  • 2:50 - Zielony sygnał na sygnalizatorze kierunkowym S3 dotyczącym skręcania w lewo zezwala wyłącznie na skręcanie, natomiast nie upoważnia kierującego do zawracania. Aż się zdziwiłem, że w komentarzach nikt nie zwrócił na to uwagi ;)

    • @Emil Mączka brawo ty. Za konstruktywne podejście do kwestii. I jak już stwierdziłaś można tam.zawracać. I masz pierwszeństwo przed tym.jadącym z podporządkowanej na zielonej warunkowej strzałce

    • @Mikolaj Dudko można bez mięcha. Brawo ty

    • @Emil Mączka Nie ma za co, miło że jeszcze da się bez rzucania mięsem w internecie 😅

    • @Mikolaj Dudko nie zauważyłem że na sygnalizatorze nie ma strzałki... z automatu mi mózg ją wmontował :) i widziałem i strzałkę na sygnalizatorze i na asfalcie - stąd moje całe przekonanie. Dobrze że zwrócił mi Pan uwagę na sygnalizator ogólny. To już mnie odmamiło. Dzięki za merytoryczną dyskusję - oby więcej takich osób :)

    • @Emil Mączka Oczywiście że są takie podstawy. Brak zakazu zawracania, oraz sygnalizastor ogólny - tyle wystarczy aby móc zawrócić. Proszę doczytać przepisy. I żeby jeszcze wyklaryfikować kolejną rzecz - strzałka w lewo nie pozwala na zawracanie, gdyż jest to sygnalizator kierunkowy do jazdy w lewo (tylko i wyłącznie), aby móc zawracać na sygnalizatorze kierunkowym, musi być też strzałka w dół, dopiero ona pozwala zawracać.

  • 0:00 - koleś z pierwszego filmu 10x mógł skręcić w lewo na ten parking, ale czeka ch@% j wie na co... na nagranie fimiku na StopChama chyba

  • Widze często taki bezsensowny i niebezpieczny nawyk (kierowcy osobowych ) odbijacie troche w lewo żeby skręcić w prawo. Jakbyście prowadzili zestaw z przyczepą lub tira. Manewr skręcania w prawo samochodem osobowym tego nie wymaga! Wystarczy kręcić kółkiem odpowiednio szybko. Jeśli nie nadazasz to zwolnij ,a nie wyjezdzaj na sąsiedni pas!

  • 1:53 nie wygrało się wyścigu co? zapiekło? xDDDDD

  • 9:20 ja rozumiem, że człowiek z człowiekiem, ale z krową i to bez odblasku!

  • 2:00 pytanie kto tu jest większym debilem? Ten co przyspiesza podczas gdy inny pojazd wyprzedza doprowadzając prawie do kolizji czy ten co łapie przepisy?

  • Palant (z 6min 30sek) powinien przeczytać art.22 ust.4a, 4b oraz interpretację WR KGP kiedy obowiązuje jazda na suwak! Ja nie widziałem "zakorkowanych" przynajmniej dwóch pasów ruch w jedną stronę!

    • Ale ludziska "wiedzą" mój pas się kończy, więc mam pierwszeństwo aby wbić się na pas z kontynuacją.

  • 12:20 jedzie ku&wa pod prąd to zamiast zablokować to puszcza takiego debila dalej .

  • 7:20 poliacikovy vadi ze ho zablokovalo auto pri predbiehani ale ze predbieha kolonu to uz je vporiadku.

  • tam w Krakowie w 13:36 ludzie boją się jechać w prawo jakby mieli trafić w inną czasoprzestrzeń

  • 1:30 uno i drugie auto mieliby blisko na szrot w Plewnie....

  • 14:55 - Wyjeżdżając z drogi podporządkowanej musi ustąpić tym co jadą prawidłowo i tym co nie jadą prawidłowo :) Jeżeli doszłoby do wypadku, jeden dostałby za wyprzedzanie w niedozwolonym miejscu, a drugi za spowodowanie kolizji :)

  • Tego pana na końcu nie była wina, ponieważ jak masz wolny pas i skręcasz w prawo to nie powinno cb interesować czy jakiś pajac wyprzedza przed skrzyżowaniem. Wina 100% po stronie wyprzedzającego niebieskiego Reno

  • 14:55 - droga wewnętrzna nie stanowi skrzyżowania. Winnym spowodowania kolizji będzie gość z kamerką. Wyprzedzający może zapłacić mandat za wyprzedzanie na linii ciągłej.

  • 7:37 Za ustawienie radiowozu za zakrętem to normalnie medal od komendanta się należy.

  • 1:00 moje miasto Pszczyna

  • Tylko jedno w głowie mam koksu pięć gram .....

  • Ten w 2:42 powinien dostać mandat za brak włączonych świateł wieczorem,mandat wysokości 500 zł i 10 pkt karnych

  • 10:30 Każdy by trąbił a to tylko Omen Ltd.

  • 1:48 jedziesz 150 gdzie jest ograniczenie do 60 i jeszcze przyspieszasz, gdy Ktoś cie wyprzedza i nazywasz jeszcze kogoś debilem?? W dodatku wrzucasz to do sieci, gratuluje inteligencji...

  • Na koncu sprawca kolizji byl by ten co sie wlaczal do ruchu a ten tym busem dostal by tylko mandat za wyprzedzanie na skrzyrzowaniu ...

  • 2:50 sam nagrał jak złamał przepisy i jeszcze pyskuje... litości ...

    • @Andrei Voytechovsky masz cierpliwość

    • @itsautobus ty tak na serio?

    • @Muhammad Kupiec nagrywający miał prawo zawracać i dodatkowo miał pierwszeństwo przed kierowcą jadącym na warunkowej zielonej strzałce. Szok dla mózgowia?

    • @itsautobus Mylisz się. Doczytaj przepisy

    • @Muhammad Kupiec Hahahaha. Uwielbiam takich jak Ty. "mam nadzieję, że nie masz prawa jazdy" hahahaha Znak P-8b (strzałka w lewo) zezwala również na zawracanie, o ile nie ma znaku "zakaz zawracania" lub sygnalizatora kierunkowego S-3 w lewo. www.dziennikustaw.gov.pl/D2019000045401.pdf Strona 25, paragraf 87 pkt. 2 Skompromitowałeś się

  • 2:05 zna przepisy wybiórczo?

  • 13:57 "Ty pierdolona "melepeto" tak się nie wyprzedza.

  • Połowa filmów to januszerka i niepotrzebna agresja nagrywających, robiących dramę o nic, przyczyniających się do niebezpiecznych sytuacji. Kiepski kontent. Polskie Drogi >>>> stop cham

  • 1:00 haha wariaci z pszczyny:) przy okazji Nie pozdrawiam calej patoli co jeździ rowerami po zachodzie słońca na drogach bez swiatel w tych rejonach to jakaś plaga!

  • Łapka w dół za tchórzliwe zakrywanie tablic rejestracyjnych

  • To mi się podobało 😂 wjeżdża na pasy na rowerze i jeszcze pyskuje.. odpowiedzi kierowcy jak najbardziej na miejscu.. ja to jeszcze z otwartej w mlaskacza bym dał

  • 2:59 może i na strzałce, ale powinien zjechać na skrajny pas, nie na prawy. Ten ostatni byłby winny, bo nasze prawo jest zjebane. Jeśli ktoś łamie przepisy, a ty wjeżdżasz na drogę, bo nic nie jedzie, na której nic nie powinno jechać tym pasem, jeśli z lewej jest wolne, to nadal jest twoja wina. Prawo powinno mówić, jeśli ty złamałeś/prawo i doszło przez to, do wypadku, to jest to wina osoby łamiącej przepisy. I teraz kogo wina, skoro w tak zjebanym prawie, obaj złamali przepisy xD zastanawia mnie to, czy jak debil jechałby drogą główną, ale pod prąd, w nocy bez świateł i ktoś wjeżdżałby z podporządkowanej, to przy kolizji, kto by płacił komu za naprawę auta. Ten jadący główną pod prąd, czy ten ten jadący zgodnie z przepisami.

    • Zawracający mógł zawracać i miał pierwszeństwo.

    • Ale zawracający nie złamał przepisu - w tym cały szkopuł. Nie ma żadnego przepisu, który mówi, że nakazuje się po zawracaniu wjechać na lewy pas. Albo, że zabrania się wjechać na prawy pas. Powiem Ci więcej - na wielu skrzyżowaniach zawrócenie bezpośrednio na lewy pas nie jest technicznie możliwe ze względu na budowę skrzyżowania i gabaryty pojazdów i ich promień skrętu. No chyba, że jadąc Seicento albo skuterem. Tak samo jak skręcając w prawo w drogę gdzie są dwa pasy, nie ma żadnego przepisu zabraniającego Ci zajęcie lewego pasa na tej drodze, w którą skręcasz. A jeśli ktoś z naprzeciwka skręca w swoje lewo, to ma Ci ustąpić pierwszeństwa. Przykład z debilem jadącym pod prąd drogą główną bez świateł jest nietrafiony - bo taka osoba łamie przepisy i to w sposób ewidentny.

  • Ostatnia sytuacja: Nie jestem znawca ale wg. mnie wyjeżdżałeś z podporządkowanej. Powinieneś upewnić się w obie strony co się dzieje na jezdni. On miał przerywana mógł wyprzedzać. Sytuacja nietypowa ale warto pamiętać i to nie było skrzyżowanie... Jeśli mówię źle proszę poprawić :) PS:tak samo jak na wiochach mają wyjazdy spod domu bezpośredniość na główna ulice. Często się nadzieję że ktoś mi tak wyjedzie ale mam poczucie że to On powinien wiedzieć co się na głównej dzieje a nie ze wyjeżdża z podwórka jak święta krowa 👍👍👌👌

    • W mojej okolicy ludzie wjeżdżający z podporządkowanej w prawo, jednocześnie obserwujący tylko swoją lewą to jakaś plaga i zwykle to oni mają jeszcze pretensje... Taki przykład, droga wojewódzka, co kilkaset metrów jakaś podporządkowana z wioski obok, na głównej jest przerywana, ciągła może z 5 metrów przed i 5 za taką "krzyżówką", ja wyprzedzam, z daleka widzę że jakiś Gienek dojeżdża do krzyżówki więc obstawiam że może będzie chciał skręcać w moją stronę, więc mam zamiar zjechać za wyprzedzanym pojazdem, oczywiście w jakiejś odległości od ów krzyżówki (bo jak wiemy na skrzyżowaniu się nie wyprzedza)... Wk*rw bierze człowieka gdy wspomniany Gienek dojeżdza do głównej, patrzy lewa wolna, więc dzida po garach skręca w prawo a tam widzi jak ja 50-100m od niego zjeżdżam z "jego" pasa, na co jego reakcja to klakson i machanie łapami... No debil. Kiedyś mi tak jedna babka wyjechała z polniaka na drogę gdzie nie było w ogóle zakazów bo nie było skrzyżowań, gdyby nie ograniczone zaufanie z mojej strony, że widząc ją wziąłem pod uwagę że może mi się wje*ać na bezczela wprost pod maskę i również zjechałem ciut wcześniej, to pewnie było by po niej, a ta też po klaksonie i machanie łapami... Mam nadzieję że skonsultowała później tą sytuację z kimś bardziej ogarniętym i uświadomił ją jaki błąd popełniła, bo może kiedyś skończyć w mniej przyjemny sposób.

    • Oczywiście masz rację. On nie tyle wjeżdża z podporządkowanej, co włącza się do ruchu z drogi wewnętrznej prowadzącej do obiektu przydrożnego (tutaj Biedronka akurat). To nie różni się niczym właśnie od wyjeżdżania z własnego podwórka.

  • A wiecie, że Yaris z tytułowego obrazka 2:18 nie popełniła żadnego wykroczenia?

    • @Jexalbus Grog Po przejściu może przejechać tylko dziecko, nie dorosła osoba z dzieckiem. Po drugie mówimy o tej sytuacji a nie o sytuacji "gdyby". Tutaj wjechały dorosłe, świadome osoby więc nie ma co gdybać i snuć innych możliwych zdarzeń.

    • @olo ologdyby to była osoba dorosła z dzieckiem do 10-tego roku życia to mogą jeździć po chodniku/przejściu. I kierowca Yarisa nie patrzył czy piesi czy rowerzyści chcą się przedostać na drugą stronę

    • @Jexalbus Grog Nazwałbym to, że to rowerzysta próbuje się zabić nie odwrotnie.

    • @olo olo co z tego jak zabijesz rowerzystę?

    • @Andrei Voytechovsky Wiem, że wałkowany i bardzo dobrze, bo to bardzo niebezpieczne manewry. A co do tej konkretnej sytuacji, niestety rowerzyści kompletnie nie znający zasad ruchu drogowego i do tego kierowca z kamerą który jeszcze utwierdza ich, że mogą tak robić. Straszne to bo prawie doprowadziło to do tragedii.

  • Tak się zastanawiam o co chodzi z tymi samochodami jadącymi za karetkami? A wiecie że w karetce nie ma miejsca dla rodziny itp. i że całkiem możliwe iż ten samochód jadący za karetką to ktoś z rodziny kto chce być przy osobie przewożonej w karetce? A może sytuacja jest poważna i jest wymagana osoba z rodziny w szpitalu?

    • Ale wiesz, że jeśli taki samochód rozwali się na skrzyżowaniu (bo ktoś puszczający karetkę nie ma prawa spodziewać się za nią "cywilnego" pojazdu), to ta rodzina w karetce będzie miała niewielki pożytek z tej osoby, która jedzie za karetką.

  • Co z tego że nie żyjesz. Najważniejsze że miałeś pierwszeństwo. ... myślenie nie boli

  • Testy psychologiczne i odnawianie uprawnień, co 5 lat. Przy kolizji lub wypadku od razu odnowienie uprawnień - cały kurs teoretyczny i praktyczny. Przy w. śmiertelnym utrata praw dożywotnio.

  • Rozwalił mnie koles. Jedzie z rowna predkoscia za drugim ,przed nimi traktor i chlop zdziwiony ze tamten chce wyprzedzić. Wiem ze ten drugi powinien sie upewnic ale dziecko by sie domysliło ze prowokuje niebezpieczenstwo i on tez to wiedział. Dopoki takie cwaniactwo bedzie na drogach dotad bedzie tyle wypadkow .

  • 9.12s krowa z nieoświetlonym ogonem A tak serio to ludzie mają zero wyobraźni na drogach publicznych...

  • 1:05 poszedł po bandzie lol

  • 9:00 Kolejny mondry co z ręki nagrywa.

  • 7:25 Gość manewruje na parkingu - "Co tworzysz?" No nie wiem... może odlatuje?

    • @Jason Newsted Zjeżdża do lewej, bo to fizycznie jedyny sposób, żeby się tam zmieścić w tamtym miejscu (chyba że parkujesz tyłem). Mógłby włączyć kierunkowskaz, ale zaraz by mu się i tak wyłączył przy odbiciu w lewo i ustawieniu się do parkowania.

    • Manewruje tak że zjeżdża na lewo, zatrzymuje się i chce zaparkować po prawej- wszystko bez jakiegokolwiek sygnału, bo i po chuj

  • Większość co przysyła te filmy to są Janusze motoryzacji....ręce opadają, pojęcia o jeździe samochodem nie mają najmniejszego.....

  • Jak szanować rowerzyste kiedy jak pizda jedzie przepisy zero o muzgu nie wspomnę

  • 1:45 musiał majtki przebrać

  • 2:52. Zielone kolizyjne i nakaz skrętu nie umożliwia zawracania. 🤯

    • @Szymon Zabawa No i w sytuacji z nagrania też nie ma kolizji. Bo nagrywający ma zielone, a tamci z Krakowskiej z lewej mają czerwone. Jedyna kolizja byłaby wtedy jeśli zielone byłoby od strony KOR z naprzeciwka. Ale z tamtej strony nie ma drogi. Zwróć uwagę, że zielona strzałka to wciąż światło czerwone. Daje możliwość jedynie warunkowego skrętu w prawo po wcześniejszym zatrzymaniu się i ustąpieniu wszystkim innym uczestnikom ruchu.

    • @Andrei Voytechovsky tak jak napisałeś bus ma zielone a z Al Krakowskiej na wprost mają czerwone. Nie ma tu kolizji.

    • ​@Szymon Zabawa Jadący z al. krakowskiej nie mogą mieć zielonego (S-1) w momencie gdy zielone mają jadący od Komitetu Obrony Robotników. Musiałby być od strony al. Krakowskiej osobny sygnalizator kierunkowy S-3 dla prawego pasa. Ale wtedy od strony KOR musiałby być sygnalizator kierunkowy S-2 dla pojazdów na pasach do lewoskrętu. "minął już sygnalizator, stosuje się zasady ogólne czyli rególe prawej ręki." Co? Jak jedziesz prosto i miniesz sygnalizator zielony, to za tym sygnalizatorem masz ustąpić pierwszeństwa pojazdom jadącym z prawej, które mają czerwone? Przykładowo jak tutaj: www.google.com/maps/@52.1858557,20.9548077,3a,66.3y,278.47h,89.59t/data=!3m6!1e1!3m4!1swL2hnVUDmDqtwSkwtwA1Vw!2e0!7i16384!8i8192 Srebrny bus minął sygnalizator. Czy w związku z tym ma ustąpić pierwszeństwa pojazdom jadącym od Krakowskiej z prawej strony, od strony hotelu B&B? No w końcu ma ich po prawej stronie. Otóż nie, bo wiedząc, że ma zielone dla swojego kierunku, jednocześnie wie, że kierunek poprzeczny ma czerwone. Zrozum, regułę prawej ręki stosujesz gdy oba pojazdy są w sytuacji równorzędnej jeśli chodzi o sygnalizację, a nie w sytuacji gdy jeden ma zielone, a drugi czerwone.

    • @Andrei Voytechovsky To nie jest bezkolizyjne skrzyżowanie. Jadący z Al. Krakowskiej mogą mieć ciągle zielone przy skręcie w prawo. Skoro po swojej prawej ma pojazdy, a jest na skrzyżowaniu, bo minął już sygnalizator, stosuje się zasady ogólne czyli rególe prawej ręki.

    • @Szymon Zabawa Cały czas się mylisz. Nagrywający ma zielone, a więc wie tyle, że tamci mają czerwone, co najwyżej ze strzałką warunkową S-2. Sygnalizator S-2 to wciąż czerwone światło, a nie zielone. Jedynie z warunkową możliwością jazdy w prawo. Warunkową. Nie stosuje się reguły prawej ręki jeśli jeden pojazd ma czerwone, a drugi zielone. Gdyż sygnalizacja stoi wyżej w hierarchii przepisów niż przepisy ogólne. Mógłbyś ją zastosować jeśli dwa pojazdy miałyby jednocześnie światło zielone S-1 (czyli np. właśnie pojazdy jadące z naprzeciwka). Tak samo jak jadąc na zielonym nie ustępujesz pierwszeństwa pojazdowi po twojej prawej stronie, który ma światło czerwone. I cały czas, to pojazdy jadące z sygnalizacją S-2 mają obowiązek się zatrzymać i ustąpić pierwszeństwa wszystkim innym uczestnikom ruchu. A nagrywający mając zielone musi ustąpić tylko tym jadącym z naprzeciwka (których tutaj nie ma, bo z naprzeciwka nie ma drogi), a nie pojazdom mającym czerwone światło. Gdyby sygnalizacja nie działała to owszem, nagrywający nie miałby pierwszeństwa bo dojeżdża do skrzyżowania drogą podporządkowaną. Ale w sytuacji gdy działa sygnalizacja znaki pionowe dotyczące pierwszeństwa przejazdu nie obowiązują.

  • Patrzę na te filmiki i stwierdzam, że co niektórzy mają dość spory kompleks małego fiuta...

  • 2:05 Kiedy burak myśli ze jest panem i władca na drodze i nawet rowerzyści na pasach maja mu ustępować

  • 1.58.. Pani mówi debil.. Ale do kogo właściwie????

  • 13:32 Aro - Cogonieznajom - Ken i Barbi 🤭💪💪💪

  • 3:27 no czego się spodziewać jak to piękne centrum Sosnowca XD

  • 13 minuta "i co z tego że nagrane"?

  • 3:42 Kawaleria Powietrzna :D tylko czemu w samochodzie...

  • 1:49 jednego i drugiego do ukarania. Jak mniem maksymalne ograniczenie na nagrywanym odcinku pewnie do 90 km/h , a z kamerki 143 km/h. I prawko już powinno się iść gonić. Komentarz panienki bardzo nie na miejscu po to kolega w nagrywany aucie chciał się popopisac i to on depnal gaz do podłogi.

  • 2:00 rembertów, skrzyżowanie przy torach kolejowych. Rowerzyści nie powinni wjeżdżać, ale prowadzący samochód strasznie złe zachowanie propaguje, bo kolizyjne.

  • Ewidentnie wina wyprzedzającego.

  • Miałem identyczną sytuacje plus przejście dla pieszych na skrzyżowaniu. wina po stronie wyprzedzającego.Wrocław ,skrzyżowanie Zwycięskiej i Obrońców Poczty Gdańskiej. Wyjeżdżałem z obrońców w prawo w zwycięską

    • Ale zauważ, że tu nie ma ani skrzyżowania, ani przejścia dla pieszych, ani linii podwójnej ciągłej. Nagrywający nie wyjeżdża z drogi podporządkowanej tylko włącza się do ruchu (bo wyjeżdża ze strefy ruchu). W takim miejscu wyprzedzanie jest dozwolone, więc nie ma podstaw do ukarania wyprzedzającego.

  • Ale policja z 7,55 to naprawdę nieźle lemingi jebane kasztany zomoskie

  • Polskie szamba

  • Nawet i te filmy schodzą na psy bo ludzie specjalnie szukają sensacji zamiast jezdzic spokojnie ze zrozumieniem dla innego

  • czemu 90% ludzi zapierdala ponad 100 w mieście :D

  • 1:27 waah poszedł opdszedł kretyn ach te wiesniary warszawskie

  • 2:06 gdybym ja miał taką kamerę to bym przejechał tych dwóch pedalarzy.

  • 10.25....kultura jazdy....

  • 14:40 tak nagrywającego wina, bo ma znak ustąp pierwszeństwa wszystkim pojazdom znajdującym się na drodze głównej